Thursday, July 19, 2007

Running op that hill..

(Daarnet,
dat was gisteren)

He gij
had ik u niet gezegd , of had ik het niet gedacht, dat het spontaan moest gebeuren
dat ik afspraken maar onnozel vind
zeker als het er eentje is, met u.
ik wil u niet zien en gij mij niet maar als we elkaar zien, dan, dan was het het voorbestemd zijn.
en dan gisteren - slechts half opeens - het was fijn
wanneer tussen onze ogen meer gezegd werd dan wat over onze lippen kwam
twinkelingen en knipogen van 'echt leuk dat ik je weer zie'.
Ach
dat hart niet laten vliegen
(ik kan het niet).

3 comments:

Soet said...

en het hart vliegt toch
en het mag niet

Anonymous said...

Ik zit in de 'ik hoef hem niet meer te zien, te horen of tegen te komen'-fase. Ik kan me goed vinden in wat je schrijft.

klaproosje said...

mhm, dat hart....
kan soms zo eigenzinnig zijn

en je wil het niet
en je wil niets liever