Wednesday, October 22, 2008

post-uw-prullen-plan

Omdat ik het gevoel heb toch niet meer uit mijn woorden te geraken dezer dagen, presenteer ik u het 'publiceer eens uw concept-berichten'-plan.
De komende week zal u hier mijn niet-goed-genoegtekstjes van de voorbije twee jaar vinden... of toch een selectie ervan. Ik waarschuw u dus al, er is steeds wel een hoekje af, een lijntje onafgewerkt, een emotionele lading te veel. Maar op zijn minst hebben jullie wat leesmateriaal.

En als jullie mee willen doen met mij, zet u, wilt ge iets drinken?

5 comments:

Anonymous said...

Dat wordt interessant!

Fijn idee, dat wel!

Bert said...

Pintje voor mij!

Soet said...

jaaaa
zeer graag !

Anonymous said...

Goed idee. Want wat je zelf niet goed genoeg vond, bevat vaak toch nog veel moois.

Anonymous said...

Vergeet de drank, lectuur willen we !